02 December 2010

Hot Fm Am KrEw

Mmmm..mesti korang tertanye2 knpe
tjk nie dipilihkan???ape kaitan die dgn
penulisan blog kali nie kan..Sebenarnye..
Nie sbagai penghargaan sbb memberikan iDea utk tls kat blog
nie..pgi td..
time kms2 rmh dgr lah radio..
tjk die psl lelaki perut buncit dan lelaki botak
Huh..nsb baik semua pendengar sporting..
First and foremost,,,kite citer psl lelaki perut buncit dulu..
mmm..korang agk2 lah kan betul kew
lelaki prt buncit tu hensem??Kalo korang tanye aku lah kan...
x yah pikir pon..aku conform kate x punye..nie pendapat msg2
Aku bkn nak memburukkan lelaki yang buncit,
 tetapi nak tau pandangan semua pihak jer…
Sebenarnya, perkara ini aku tidak pasti sangat la.
Berdasarkan survey2 tertentu, bila saya tanya tentang perkara ini,
ada yang jawab hensem, ada yang jawab ‘hahaha..’ dan

jawapan yang paling memusykilkan adalah…seksi! Hmm..
Korang jgn pikir lain plak..inie just fun k..
Kadang2, lelaki buncit ni, poket dia penuh tau.
so, jangan pandang sebelah mata dengan lelaki perut buncit.
Jika kita tengok mereka yang berpangkat tinggi, menteri dan pegawai2.
contohnya, kebanyakkannya adalah seksi.
Apatah lagi dengan uniform ataupun kot2 dorang.i
nie semua pendapat org yg dgr hotfm.
Kite pergi plak ke perbincangan yg ke-2 plak..
nie psl lelaki botak plak..mmm mesti ramai x suke
lelaki botak termasuk aku..hahaha.
Di Malaysia atau Dunia td..aku x wape pasti sgt..
d'owg kate 80 peratus lelaki ade rambut maknenyer 20 peratus lagi
x der rambut...ade yg kate kalo x der rmbt boleh smpn byk duit
yelah..duit yg biasanyer patut beli minyak rmbt ,c'kat dpt simpan
lagi pon..,,d'owg kate x senang dpt kutu..
ye lah x der rmbt mcm mane kutu nak singgah kan
Ada sesetengah wanita beranggapan,Lelaki Botak
sebenarnya memiliki sifat Kelakian yang Kental,Tahan Cabaran
tetapi masih terselit kelembutan ..mmm..betul x..entah lah
ape pon...bende nie d'tls pon just "4" fun..

so, jgn terasa hati plak k..
                                      

                                            "Alamak!!!Where my RamBut???? "

USE YOUR MIND TO CHANGE THE WORLD