25 March 2011

Melalut..

Assalamualaikum to all my reader..
mmm..hang sihat ke tak???kalo x sihat tu,pandai2  lah cari ubt kat dapur umah hang yer..kalo x der gak..pergi hospital n beli ubt yg berkenaan..*x der kena mengena dgn topik*oHHh..sblm tu thanxs to ARDILLA dan adiknya ARTISYA..sebab tolong ubh suai blog nie sehingga menjadi spt ini..Thanx a lot k..Ok..kite kmbali ke tjk asl..Mmm,cam ne nak mulakan citer yer..korang pernah dgr x..sblm tu cube tgk gmbr nie..Kalo x nampak..ambik kanta bagi nampak ini gambar..*ayo..yo..pening ama*



Apa yang korang dapat simpulkan dari tgk ini gambar..Kalo korang perhatikan betul2 kain makcik dalam kete nie terkeluar n dier dgn senang hatinya membantu mak cik n pak cik yang bekerja sebagai tukan sapu tu menyapu..Kiranya mak cik dalam kete nie dpt pahala extra yang x disangka-sangkakan..So,bagi anda2 yanh ingin menjadi seperti ini..Aku ada satu tips..Korang nak tahu x cam ne..K..kalo hang nak tahu ..hang kena bace bende nie sampai habis..Jom bace kuat2..

  1. Korang bukak pintu kete yang ade kat umah hang tu..Pastikan kain yang hang pakai tu labuh dan x terlalu singkat..
  2. Kemudian,pastikan kain hang tu terkeluar..dan  lepas tu cepat2 tutup pintu kete..Senangkan..
Hehe..jagan plak korang buat..aku habaq main2 jer tadi..ape kate org putih tu..just intro..
Aku sebenarnyer nak bagi tahu mcm mane nak mengelakkan bende nie jadi..ye lah bahaya kowt kalo korang wat cam nie..boleh kene saman aku kalo ajar bende mangarut cam tu..Cube korang bayangkan bende nie berlaku..sudah pastinya kain korang yg cantik tu akn bertukat menjd kain lap lantai disebabkan kecuaian diri sendiri..So,bagi mengelakkan perkara seperti ini berlaku..pastikan anda menarik kain anda itu sebaik mungkin dan sedalam yang mungkin..dgn cara itu,kain korang x jd kain sapu lantai.So,seblm kete yang dpandu oleh mak atau ayh korang tu meneruskan perjalan..pastikan anda tutup pintu kete terlebih dahulu..Mmm dan jangan lupe pakai tali pinggang..So,jika anda ikut peraturan yg tlh ditetapkan..aku jmn 99% keselamatan hang pasti terjamin..Mudahkan.Jd..iktlah saranan yang tlh di srnkan..
Sebelum aku mengundur diri..belum terlambat lagi aku mengucapkan tahniah kpd peserta adik-adikku yang berjaya..
  Muhammad Amirul Munir Azlin(JOHAN)

Syafiqah Fasiha Ahmad Safri(NAIB JOHAN)

Zaid Najmuddin Zul Akmal(KETIGA)


OK lah..sampai c 'n jer..Tata..*_*..

P/s:Sory lah kalo aku melalut entry kali nie..
    :Tutuplah lampu sempena earth hour besok k..(8:30mlm)1 jam je kowt..


USE YOUR MIND TO CHANGE THE WORLD