07 December 2012

Life In SAMURA Part 1

 
Firstly, I really sorry to anyone yang ada niat nak jenguk2 aku ada update apa cerita ke.. (cisss..perasan) ,tapi hambar sebab setiap kali bukak blog ni. zero.. Sorry, have been so busy & bila dah duduk asrama bertambah busy lah kan .Even I have time to open it when school holidays but I do not do that because I'm very busy person now..Dengan homework yang macam cuti setahun..I'm really really mintak ampun mintak maap ok.

As you guys know, I was moved to the Science Muar, Johor which is High Performing School in Malaysia..
So ! How am i doing? Well, will shorten this part..Aku akan cerita combinekan semua story selama setahun dalam nie amacam??(sambil angkat kening:) 
First week of November holidays I've been staying at home like a big2 boss. Every day I repeated the same thing. Eat, pray, sleep, online, watching movies etc .. Padahal homework banyak gila kan. Awal-awal je semangat gila aku beriya2 and over exicited nak buat, sampai reference book Form 5 takde aku terus ajak ibu&ayah keluar pergi beli.Punya lah semangatkan..
Now I feel like everything and time flies so fast! I've never imagined . Selam hampir setahun aku cuba menyesuaikan diri di sekolah baru , kawan-kawan baru , suasana baru , kelas pon baru , cikgu baru dan yagg paling penting bilik tidur pun baru..Here Samura ada satu legacy yang setiap katil akan dapat  registered name mengikut katil..So, aku punya katil legacy nya mod..dan bermulanya pada malam 31st January I got my registered name which Mode..Kalau nak ikutkan legacy , super senior aku namanya module..so kira okayylah kan..First time dpt tu aku pelikkss juga apa punya legacylah sekolah nie..Tapi lama2 dah biasa..
Okayy..sekarang aku nak citer first even yang aku masuk kat sekolah nie..Aku dapat masuk pertandingan FESTIVAL BAHASA KEBANGSAAN(Fibak) tapi in group..So, nak pendekkan cerita aku terlupa satu part yang kena aku ckp..padahal cakap perkataan NAPENG je..
Ya Allah , punyalah gelabah aku waktu tu...
 Tapi kira okayy lah kan sebab aku macam buat gimic time tu.*cough*
 






USE YOUR MIND TO CHANGE THE WORLD